lördag 4 september 2010

We did it

Fick ihop sängdelarna!! Här är våran nya säng :) Jag är mycket nöjd över den, ska sova så gott. Jag hade inte vart glad om jag hade behövt vara utan sängstomme länge till, madrasser och sängben ser inte så bra ut om man frågar mig.. Känns fattigt och tråkigt faktiskt.. Så nu känner jag mig som motsatsen, både rik och glad för jag har en sängstomme, haha

Nu fattas bara att jag får upp mina hyllor och lite tyg/tavlor och annat fint jag gjort själv.. Behöver köpa gipsskruv eller var det gipspluggar, hmm Sen så ska jag beställa ett fint stort överkast, det jag har nu hade jag till våran gamla mindre säng så det är för litet.. Så ska jag sy några kuddfodral till några kuddar som man kan kasta på lite snyggt sådära :) Sen är jag nöjd innan jag hittar något annat som behövs.. Kommer inte bli roligt om man nån dag ska flytta, men det är då det!

Inga kommentarer: