tisdag 14 september 2010

men åååhhhhh....

Någon propp gick nere i tvättstugan medan jag hade satt igång tvättmaskinerna, suck... Så när jag kom ner dit igen och trodde att tvätten var klar så var ena tvättmaskinen död, helt svart.. Så jag var tvungen att byta maskin och tvätta igen :( Åh vad jobbigt, jag har inte tid med sånt strul! Ja min tvättid är nu slut och mina kläder hann inte torka, så det hänger tvätt i hela lägenheten just nu. Det får hänga kvar för jag vägrar slösa mer av min tid till att ta fram hårtork eller nått sådant, så det får hängtorka även fast det blir fuktig luft här inne!

Min syster ringde precis, hon var på väg till bussen då Sverigedemokraterna tågade genom stan. Poliser med skåpbilar och på häst omringade dem, men hon tog sig fram och på bussen till slut.. Jag hoppas det höll sig lugnt i stan efter det, kommer ihåg när vi fick fara i från stan pga bråk, bränder och stenkastning. Detta var på 90-talet, men ändå det känns inte som att man var i Sverige.

Inga kommentarer: