fredag 24 september 2010

Den efterlängtade helgen är nu här!

Gu vad skönt att det har blivit fredag! Förra helgen hade jag ju fullt upp och hade inte tid till att varva ner och vila upp mig. Sen så har jag vart sur i veckan, på mycket som jag inte kan göra något åt :( Men denna helgen blir det bot på den saken. Jag ska ha sovmorgon, lata mig, leka med färg och skisser och in på stan och shoppa, shopping= meditation för mig! Denna helgen är också efterlängtad eftersom pengar rullar in på kontot, tjoohoo :) Blir gott över efter jag betalat räkningarna också, ännu bättre! :D

Jag ser fram emot en helg som allt är på mina villkor, jag bestämmer över vad jag ska göra och inga besökare så jag slipper städa, haha Eller jag har planer på att borra i väggen, så det blir nog lite dammsugning och skurning av golven, men ändå...

Det var på tiden att jag fick kameran ivägskickad idag. Jag skulle egentligen gjort det för en/två veckor sedan, wooopsi men bättre sent än aldrig!! Något som jag allt oftare gör nu, skjuter upp saker.. Måste bryta den trenden.

Inga kommentarer: