måndag 6 september 2010

I will survive

Sjuk idag.. Halsen har bränt och gjort ont hela dagen. jag var tvungen att gå till skolan och göra det jag skulle, redovisning, introduktion och vernissage.. Det har vart lite jobbigt, men jag var inte den ända som var sjuk. Kom hem vid klockan 5 och känner mig helt slut i kroppen och skallen.. Något konstigt som hände inatt var att jag vaknade av huvudvärk! Har aldrig hänt mig förut och det var en konstig huvudvärk utan dess like och när jag vaknade i morse snurrade hela rummet som om jag hade vart full/bakis, nä fy så obehagligt! Nu har näsan börjat rinna så förkylning är väll snart på topp.. Då kanske det snart vänder till det bättre :)

Ikväll så blir det att dricka te och kolla in säsongsstarten av Halv åtta hos mig och Ullared :)
Ska väll sticka lite på systrarnas strumpor som jag ska ge dem, måste ju se till så dem inte fryser om fossingarna :) Kanske tar jag och beställer lite saker på jotex och ellos också.. Jag behöver lite smått och gott till hemmet..

Inga kommentarer: