onsdag 22 september 2010

Modell för en dag.. Nej Tack!

Dem ringde från "Modell för en dag" och jag tackade nej.. Varför gjorde jag det då? Jo för att jag kände inte för det. Jag känner inget behov av att bli fotad på precis samma sätt som tusen andra, det är en bild när man lutar sig mot en stol, en bild då man ligger på en spegel och bilder då man har en vindsnurra som gör att håret flyger åt alla håll! Jag kan lika lätt ta dem bilderna själv, med min kamera. Jag har en systemkamera, jag äger en stol, spegel, och fläkt. Ända skillnaden är att jag slipper betala flera tusen för bilderna!

Kolla här, bilder jag tagit själv gratis :) Man ser ju likadan ut vars man än tar sina bilder, i en studio eller på en fest med några procent i blodet, haha Det är vad jag tycker och det var därför jag tacka nej!


Inga kommentarer: