lördag 25 september 2010

Skor!!

Äntligen har jag hittat och köpt mig höstskor!! Jag har alltid haft problem med att hitta skor, så det känns så himla bra att få två par på en och samma shoppingtur i stan.. Jag är så kräsen när det gäller skor och sen har jag problemet med att hitta skor som sitter bra.. Ett par bruna läder stövlar och ett par svarta med en liten kilklack.. Jag är supernöjd :) Jag vägrar att köpa billiga skitskor som håller i någon månad/säsong. Det misstaget har jag gjort förut och det är inte värt det! Dessa skor är ännu snyggare på :) Oh happy day!



Blev självklart ett par garnnystan också. Jag ska sticka mössa och vantar till mig själv för en gångs skull, natur vit fabel och kid-silk! Kommer bli gosigt :) Men först ska jag sticka klart sockarna till Emma..

Inga kommentarer: