söndag 5 september 2010

Uppe med tuppen


God morgon. Idag vaknande jag tidigt som jag ofta gör. Jag tycker tiden på morgonen är mer produktiv än den sent på kvällen. Det är tyst och man kan sätta igång med sina projekt, äta frukost utan att vara stressad, ta sin kopp kaffe och bara sitta ner och dricka den medan man ser på morgonens nyheterna :) Bara att gå upp en halvtimma tidigare på veckodagarna så kan man ta det lugnt utan att stressa då också. Jag tycker det är värt det :)

Idag då.. Nu dricker jag mitt kaffe, men ska snart börja fundera på vad jag ska säga på min redovisning i morgon. Skriva lite och göra några skisser. Göra i ordning lite uppgifter och bilder som jag ska maila in..

Om jag får tid över så ska jag fortsätta att måla lite tavlor :) virka lite grann och sticka sockar och sy tröjor.. Lika bra att sätta igång så jag blir klar fort med skolarbetena!

2 kommentarer:

Dedicated Servers sa...

nice pic!:)

Anonym sa...

Vad fint du skriver, det är så roligt att läsa din blogg. Kul med lite bilder ibland :)

Stina