onsdag 22 september 2010

Band och annat

Ett brickband.. Olika mönster på fram och baksida. Jag sitter fortfarande och kan inte komma på vad jag ska väva härnäst.. Min energi försvann i söndags och har inte kommit tillbaka än :( Går omkring och är småsur på mycket.. Men ska iaf rita upp ett mönster till nästa band och sen får jag välja färger och barnboken..


Från det ena till det andra! Här är några ljus jag färgade förra vintern. Ska ha dem som adventsljus, men jag funderar på att köpa lite stearin och färgmedel och göra flera. Nu när det är höst är tända ljus något som jag tycker om och varför då inte bränna upp egna färgglada ljus. Behöver inte vara sådana här ljus utan jag kan göra blockljus i några härliga färger :) Bra julklappar också! Förra året fick några lyckligt utvalda varsitt ljus av mig :)

Jo just det, Henrik har vart och köpt en film.. Första skräckfilmen jag såg, tror jag var 9 år och jag har drömt mardrömmar om den och har inte vågat se den/dem sen dess.. Jag pratar om Djurkyrkogården 1 och 2:an!! Men nu när jag är tolv år äldre så ska jag försöka se dem, tror faktiskt inte att dem är så hemska längre!

Inga kommentarer: