tisdag 7 september 2010

När smaksinnet är borta men man frossar ändå...

Fortfarande sjuk och ännu mera :( Jag känner ingen smak på det jag äter, men som jag brukar göra när jag är sjuk så äter jag i massor :P Vid dessa tillfällen är det konsistensen som är det viktiga!!

Fick idag stanna hemma från skolan och det är absolut inget jag är glad över! Grupparbetet startade idag, men faktiskt så tror jag ingen vill ha en snorig och hostande Sofie där.. Jag vill ju heller inte vara den som smittar ner hela klassen, det har en annan fixat så himla bra!!

Idag har jag gjort absolut ingenting förutom att byta sängen mot soffan några gånger. Men lilla Bianca tycker inte om att jag ligger i sängen, så varje gång jag lagt mig kommer hon och trampar, puffar och jamar åt mig! Hon är som ett litet barn som vill ha uppmärksamhet..

Ikväll så börjar Idol 2010! Måste ju bara se det.. Dem roligaste och bästa avsnitten är ju dem första då det är auditions, haha jag behöver verkligen skratta lite :D

Inga kommentarer: