söndag 5 september 2010

Ajaj i halsen :(

Jag har blivit sjuk :( Har döont i halsen och kan inte svälja! Självklart så kommer det högst olämpligt då jag ska ha redovisning imorgon och då behöver jag kunna prata.. Har knaprat Strepsils och druckit te i massor för att lindra halsontet, men inget hjälper.. Åh så jävla klockrent, kunde halsen inte väntat med att jävlas tills imorgon kväll eller på tisdag? Det värsta är att det bara blir värre och värre och jag kan inte stoppa det.. Ja hur ska jag göra i morgon, ska jag till skolan och sjuka runt bland dem andra och hoppas på att rösten står sig under redovisningen, eller ska jag vila så det försvinner och inte smitta ner dem andra? Stannar jag hemma vet jag inte hur det blir med redovisningen och jag vill inte ha någon rest som det då blir!! Det är en viktig dag imorgon..

Kom också på att jag ska på vernissagen imorgon också!! Jisses, ska jag behöva prata då också kanske.. åh hjälp mig jag kan inte direkt prata högt om man säger så...

Neeeej, jag är helt svullen i halsen!! Detta är inte bra!!

Inga kommentarer: