fredag 24 september 2010

Kl 21.09

Jag har lärt mig lite om face reading idag. Faktiskt väldigt intressant. Nu vet jag hur folk är bara av att titta på dem :) Kan jag ha nytta av!

Nu film! Djurkyrkogården 2! Scaryyyy.. Första var inte så läskig som jag mindes den, jag var ju 10 år när jag såg dessa sräckfilmer. Nära på att poopa i brallan, haha ne skoja, men det var faktiskt en traumatisk upplevelse att se hemska filmer när jag var så liten..

Värsta filmen jag sett som jag knappt klarar av att se än, idag jag ska berätta! Jag var 4 år och var uppe sent med mamma och pappa, dem tittade på tv och jag satt bredvid.. Dem tittade på en film som började ganska bra, jag förstod inte vad dem sa då dem pratade engelska och jag inte kunde läsa än.. Det var en bra film ända tills det hemska dök upp i rutan! Där sitter jag ovetandes av vad som ska dyka upp och då....då kom han... ET!! Har aldrig vart så rädd som då! Tycker fortfarande han är otäck, säkert för jag kommer ihåg känslan att som 4 åring se det läskigaste monstret EVER!!

Inga kommentarer: