fredag 10 september 2010

Äntligen fredag och ledig!

Jag blev klar med mitt arbete i skolan.. Så på måndag visar jag upp mina 50-tals inspirerade tyger. Jag blev nöjd med resultatet :) Nu i helgen ska jag bara plugga lite grann, annars så ska jag vila och ha det gott. Sovmorgon ska jag ta mig både i morgon och på söndag, hoppas också på tidiga kvällar så jag verkligen får sova ut nu i helgen.. Jobbig vecka det här. Nästa vecka och helg är det full rulle som gäller. Redovisning och ny introduktion (denna gången på vävnings momentet), idolfredag, förlovningsfest och till sist valvaka här ute i Holmsund hos mig :)

I idag har Henriks kusiner vart förbi en sväng, vi gick och åt ute på Kajutan. Alla tog plankstek utom jag som tog ett miniskrovmål, känner inte smaker än pga förkylningen så därför kastar jag inte bort 270 spänn på det, ingen idé liksom..
Nu sitter jag i soffan tittar på pirates of the carribean (lr hur det stavas?)

ska snart gå på date med john blund, skönt ska det bli... verkligen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du ska på valvaka, jag ska också på en valvaka. Ska bli så spännande. Har kollat upp, svt sänder från klockan sju på söndagen, tror att man vet vid elvatiden hur valresultatet blir. Jag har inte bestämt vilket parti jag ska rösta på. Men jag tror att det blir alliansen som får fortsätta. Vad tror du?

Anonym sa...

hälsningar Stina

Sofie sa...

Jag vill att vi ska byta regering, men det ser inte så ljust ut för dem.. Men dem där mätningarna man får se är väll inte riktigt rätt får jag hoppas. Jag tror det blir jämnt mellan dem, så det blir en spännande valvaka..