lördag 11 september 2010

ta´re lugnt

Idag blir det ingen utgång för mig. Jag ska bli frisk tills nästa vecka har jag bestämt! Så jag ska fortsätta göra det jag gjort hela dagen och det är att ta de lugnt.. Jag har sett på film och gråtit en skvätt.. Jag såg på I taket lyser stjärnorna som handlar om en tjej som har en cancersjuk mamma som i slutet dör :( Jag är så himla känslig när jag ser sådana filmer, då jag nästan var där själv... Men men, Henrik har vart och köpt chips med dip åt mig, så det blir väll att se en till film ikväll och frossa onyttigheter.. Snart har jag också stickat klart sockar till min lillasyster som jag ska skicka ner till henne tillsammans med kameran som hon ska få :) Jätteroligt garn jag stickar dem med, flerfärgat :)




1 kommentar:

Anonym sa...

Den filmen har jag också sett. Den är så varm, mysig och sorglig. /Stina