onsdag 1 september 2010

hahaha, eller :( och annat

Min lilla trädgårdsodling är en stor besvikelse. Kanske man skulle ha tagit bort allt ogräs lite då och då, men det har jag ju inte hunnit med mellan alla jobbpassen i sommar.. Men vi fick 5-10 cm sallad och 3 cm morötter, haha :( Eller ne det är inte roligt, jag hade hoppats på att jag skulle få fina morötter att knapra på! Sunnis blir glad i kväll iaf, hon får en massa sallad att äta :)

Jo idag har jag tryck på tyg. Det var roligt i början tills jag blev uttråkad av att göra allt så fint och perfekt! Så jag tog och gjorde massor av experiment i stället på tyget. Rollade färg på tyget med snöre, ojämna underlag under, tryckte med toarullar, plast och min hand, hehe Det blev faktiskt mycket roligare när det var fritt fram att göra allt möjligt utan att tänka att det skulle bli snyggt.

Imorgon ska jag hålla på med schabloner, ska bli spännande och se hur det går till och sen testa själv :)

Börjar bli lite nervös inför min vikariedag nu på fredag, hur ska det gå.. Det var ett år sedan jag var vikarie sist och då var det för årskurs 5 som skulle spela teater.. Nu ska jag ha genomgångar och grejer!! OJoj, men tror jag oroar mig i onödan (hoppas jag)...

Inga kommentarer: