torsdag 9 september 2010

Humor

Men vilken humor jag har! Jag är en sån som alltid skrattar åt mina egna skämt och sen förklarar dem om ingen fattar, haha Jag kan sitta i soffan och tänka på något som jag tycker är mycket roligt och börja skratta för mig själv! Jag skrattar åt sånt jag skriver och de jag säger och det jag tänker.. Jag har bara för roligt med mig själv, lättroad är nog det rätta ordet att beskriva mig själv. När jag pratar med min lillasyster (som är likadan) är det säkert mer än hälften av samtalet som går åt till å skratta. Vi har samma humor och inte tala om alla våra interna skämt som bara vi fattar.. Jag viker mig av skratt och mina ögon tåras när jag pratar med henne.. Ja dem på bussen måste nog vara ganska less på mitt skrattande, när dem sitter där med sina tråkiga miner och själva inte kan ha så roligt som jag.. Ja något som jag stör mig ganska rejält på är tråkiga människor, med tråkiga menar jag dem som aldrig ler, skrattar och alltid är allvarliga om man så är på fest.

Nu äta något, sen sussa gott :)

Inga kommentarer: