tisdag 26 oktober 2010

Vad hände?!

Jag fattar inte, hur har dagen kunnat gå så fort?! Jag har knappt hunnit börja på dokumentationen :( Jag gjorde klart en uppgift och skickade in den snabbt under förmiddagen. Sen skulle jag börja med dokumentationen, då hade jag också mycket energi. Jag hittade då inte pappret med allt det jag skulle skriva om :( Så jag fick ett ryck och började grundstäda lägenheten i jakt på pappret, det blev verkligen en rejäl städning som tog nästan hela dagen, då jag börjar städa brukar jag ta ALLT. Men jag hittade pappret till slut, låg ju typ framför näsan på mig :P Haha jag är då blind! Får bli att skriva ikväll då.. Jag har ju en vecka på mig, fast det är inte bra att skjuta upp saker!

Men lägenheten är nu städad och rensad på gamla papper, bra det iaf :) Har även vart en sväng på affären och handlat bl.a. pepparkakor åt Henrik och satsumas åt mig GOTT :) Katten och marsvinet har också fått lite gott såklart..

Inga kommentarer: