lördag 30 oktober 2010

Så mycket gott..


Igår var jag på dubbelkalas, två fyllde år fast jag kände bara en utav dem, Anna :) Träffade nytt folk och det är alltid kul tycker jag. Söta Anna hade överträffat sig själv och gjort två smörgåstårtor, prinsesstårta, fransk chokladtårta och ostbricka. Så duktigt och så gott det var :) För första gången åt jag mögelost och tyckte om det, trodde jag aldrig att jag skulle göra. Ett bevis på att jag blivit vuxen, jag äter allt jag inte tyckte om för några år sedan! T.o.m. ketchup som jag alltid tyckt vart svinäckligt!! Men iaf, jag älskar att gå på kalas, inte bara för fikat utan för att det är alltid bra stämning och så tycker jag om att ge presenter :)
Nu ska jag börja med sista delen i dokumentationen och sen har jag en vävdesigner att skriva nån sida om. Sen är jag klar!! :D Då ska jag fullt ut koncentrera mig på klädsömnaden och konstruktionen...

Inga kommentarer: