måndag 25 oktober 2010

Lagt av

Jag har unnat mig en eftermiddag och kväll till att hålla mig borta från allt som har med skola att göra.. Så himla skönt att få slappna av :) Ikväll är det premiär för svenska hollywoodfruar, inte en chans att jag missar det.. Favorit programmet efter Desperate Housewives :) Sitter och stickar på mina höstsockar som jag ännu inte är klar med, vad hände där egentligen jag som brukar vara snabb? Älskar att sticka året om, alltid är det något jag vill göra eller någon som vill ha något hemstickat.. Under VFU:n kommer jag ha lite tid till att göra sånt (hoppas och tror jag iaf).. CSN pengarna kom idag så jag är glad över det och på onsdag kommer lönen, spännande att se vad jag tjänar som lärarvikarie!

Imorgon har jag självstudier. För mig kommer morgondagen innehålla dokumentskrivning. Skönt att idag då få ta de lugnt..

Inga kommentarer: