onsdag 20 oktober 2010

Hemma vid 18.30

Lååång dag på skolan idag. Men jag är nu klar med vävningen av sjalen!! Jag fick några cm kvar på varpen så jag håller på med en liten duk också.. I morgon blir jag nog klar i vävstolen så jag kan klippa loss vävarna.. Återstår sedan att knyta sjalfransarna.. Det tar nog sin tid, men jag har ju tills måndag på mig! Får ta med till jobbet och knyta medan jag har rast.. Jobbar ju fredag och söndag på äldreboendet..

På lördag är det paarty, eller ne kanske inte,, det är vinkväll med sällskapsspel hos Daniel, så det blir nog mer myspys än galen kväll..

Shit vad jag sliter och står i, har varit ganska så trött under dagarna den här veckan.. Men jag får vila nästa helg om jag får tid då det ska skrivas dokumentation. I natt hade jag tydligen vart väldigt jobbig med Henrik i sömnen.. Jag hade tydligen klagat på honom, slagit honom, hoppat ur sängen och springt iväg till marsvinsburen i tron att hon var skadad (det kommer jag ihåg) och sen hade jag mumlat och hatt mig.. Drömde också att jag höll på att tappa mina framtänder och vakna i panik. Tror min knasiga sömn beror på stress!

Nu ska jag chilla framför tvn och se på Bonde söker fru :) Så himla bra program!! Plus äta lite naturgodis som är så gott, mums 

Inga kommentarer: