fredag 8 oktober 2010

Efter tio

Ett program som jag tycker är mycket bra och som jag ser på då jag får chansen. Men det är ju inte så ofta jag är hemma eller har tid att se på tv den här tiden. Jag tycker hon tar upp intressanta saker i programmet. Väldigt smart att hon sitter ner med olika gäster kring ett runt bord och diskuterar olika saker, det känns då som man är med i samtalet själv, haha

 



Jag har än så länge skickat in två uppgifter och snart skrivit klart en tredje.. Sen har jag två kvar som jag tänkte ta och skriva klart.. Sen så har jag mer texter och skrivuppgifter som väntar, men dem behöver inte vara klara än på ett tag.. I morgon ska jag jobba på äldreboendet! Så jag är borta 11.30 till 21.30, ganska långa pass men det klarar jag galant.. Idag fick jag ju sova ut, sov till halv 10!! Jisses jag har varit helt slut i veckan men efter den här sovmorgonen är jag pigg igen, den behövdes att få sova ut ordentligt..

Inga kommentarer: