tisdag 5 oktober 2010

En tisdag

Har fryst hela dagen fast jag haft sticktröja och mössa på mig.. Henrik gick och köpte två plädar åt mig innan han kom hem.. Så jag har virat in mig och myst med dem i soffan.. Ser just nu på Sveriges skönaste familjer, så himla roligt program!! Det är verkligen sköna familjer det där, haha

Har stickat klart ett par vantar igår och snart klar med ett till par, plus att jag precis börjat med ett par sockar åt mig själv. Jag byter av lite då och då så jag får se på lite andra färger..

Letat lite bilder på internet, för att hitta färger och former till fördjupningen...

ska fortsätta mysa...

2 kommentarer:

Nina Blad sa...

Hej hopp Sofie,

Kul att du gillar första avsnittet av Sveriges Skönaste Familjer. Det var jätteroligt att spela in och vi hoppas att det smittar av sig genom TV-rutan.

Det kommer mera ...

Kram

Sofie sa...

Kan tänka mig att det var roligt att spela in :) Din familj verkar vara helt underbar och det smittar helt klart av sig genom rutan :)Ser fram emot nästa tisdag!