fredag 1 oktober 2010

kladdkaka och Idol :)

Fredag!!!!! Jag har bakat två kladdkakor till mig, Henrik och Daniel. Det blev bara så, då jag tog två formar då det blev lite mycket smet, dubbelt så gott alltså :)

Jag har haft redovisning idag på brick- och grind band. Det gick förträffligt :) Jag har även gjort klart en av mina experimentvävar i skolan.. Nu har jag börjat på den andra.. Det går framåt med andra ord, på måndag är nästa introduktion av fördjupningen. Funderar på att göra en stor trasmatta på 3-4 meter och en mindre ryamatta, men det är bara en tanke än så länge vet inte vad jag vill göra..

Nu blir det Idol med pojkarna och katten!

En bild på Bianca och hennes kattbror. Bianca som kattunge till höger :)
En av bilderna jag såg innan jag bestämde mig för att hämta hem henne..


1 kommentar:

SN sa...

Jättefina katter. Undrar hur ditt hem kommer att se ut efter dessa fyra år. Alla rum fyllda med hemmagjorda mattor och sånt :)