fredag 8 oktober 2010

Mattjakt!

Idag kom jag på en superbra idé! Jag ska följa med Henrik och Daniel när de ska leta mobil och jag ska då själv leta efter mattor! Jag har nu i flera veckor letat runt på internet efter mattor, men det har inte blivit att jag beställt någon än. Så idag ska jag slå slag i saken och skaffa mig nå fluffigt, varmt och långt.. Någon/några till hallen och sen vill jag ha två i sovrummet på var sin sida av dubbelsängen. Tänk på morgonen när man kliver upp och sätter fötterna på en fluffig ryamatta ist för ett kallt plastgolv :)

Inköpslistan fortsätter...

gipsskruv och plugg så jag får upp hyllorna jag haft i ett år nu!!!!

Överkast till sängen..

kuddar till mina ännu inte sydda kuddfodral!

fina plastblommor som jag omöjligt kan ta död på :P

Det var väll det som jag vill ha just nu :) Jag är verkligen ingen som hela tiden vill ha och ha och ha mer hela tiden.. Det får ingen tro!

Inga kommentarer: