onsdag 6 oktober 2010

Hemma och försöker plugga..

I morse när jag vaknade mådde jag dåligt, mycket dåligt så jag kände att jag inte ens klarar av promenaden till busshållsplatsen än mindre sitta på bussen och i skolan.. Om jag nån gång blir sjuk eller mår dåligt så är det då jag har som mest att göra eller ska göra något roligt.. Sämsta tänkbara tillfällena alltså. Nu när jag ändå är hemma så har jag försökt göra klart några skrivuppgifter. Det går dåligt då tankarna går till smärtan i kroppen som jag har. Jag har lyckats skriva en halv A4 och det är inte bra. Hade behövt vara i skolan och skissa och väva klart experimenten.
Men jag har pratat med Henrik och han ska försöka hitta vattenfärger och köpa hem till mig idag, då kan jag skissa ikväll. Har dragit ut några bilder som hade fina mönster som jag ska hitta på något utav. Måste till skolan i morgon och prova och göra mönster i weave point som är ett program till mönster i vävstolar.

Jag tyckte det var ganska kul att efter jag skrev inlägget igår om sveriges skönaste familjer, så fick jag svar av Nina i programmet, hehe kul :)

Inga kommentarer: