lördag 2 oktober 2010

Till Storasyster

Ett par mönster stickade sockar till Emma, stickat med Delight och fabel garn.. Jag provar dem här, men dem är för små för mig därför sitter inte hälen bra på bilderna. Jag har inte storlek 35 som mina systrar har, jag har 37.. Miss Bigfoot det är jag de :P Det här mönstret är som de jag stickade till min lillasyster ifrån drops..




Jag sitter och läser Kunskap i det praktiska men har tagit paus nu. Jag kan inte koncentrera mig på boken när Henrik sitter och gapskrattar i rummet bredvid.. Hmm :( Jag läser vetenskapliga texter medan Henrik skrattar åt påhittade figurer i sitt datorspel! Jag är lite irriterad, känner mig mer vuxen än vad han är just nu :P Men jag har satt en deadline på boken, jag ska vara klar med läsningen och skrivningen i morgon!! Så jag kan fortsätta med de andra texterna/böckerna och inlämningarna. Jag vill bli klar så fort som möjligt!

Inga kommentarer: