torsdag 21 oktober 2010

Sovmorgon fast inte kan man morgonsova

Vad är detta nu då?! Planerat sovmorgon idag men vaknar 7 :O Jag har kommit fram till att jag inte är någon sovare. Vad är det dem säger, man sover bort en tredje del av sitt liv. Jag sover nog inte så mycket, för dem räknar väll med 8-9 timmar per natt. Jag KAN INTE sova!! Sen så ser jag ut där efter också, ser fan trött ut under dagarna, röda ögon , hahaha zombie :P Svårt att somna om kvällarna även fast klockan är sena natten, vaknar alltid flera gånger per natt och sen vaknar jag tidigare än den där tuppen som tydligen ska gola vid 7 tiden!

Jag har nu under morgonen laddat hem en demoversion av Weave point, så jag har tryckt runt och gjort olika mönster, kul :) Glott runt lite på internet, lyssnat på lite fin musik som passar sig tidigt på morgonen och druckit mitt kaffe och ätit lite nötter, min torsdagsmorgon.. Eftersom jag är så morgonpigg så hinner jag göra ganska mycket innan jag far till skolan. Men pratade med min lillasyster, hon och jag har delat rum när jag bodde hemma och hon kommer ihåg att jag alltid vaknade tidigt och väckte henne efter ett tag då jag blev rastlös :P stackars Anna som haft en sån jobbig syster som mig!!

Inga kommentarer: