söndag 24 oktober 2010

Trevligt

Går kvällen blev mycket trevlig. Drack lite vin och spelade frågesportsspel, Henrik vann!! Jag kom sist :( Men jag skyller på frågorna, fick svåra frågor med ord med konstiga uttal.. Blev bara så himla sent då bussen var försenad så vi inte hann med halv tolv bussen.. Vi fick ta att promenera vid ett till stan och ta halv två bussen.. 

Men jag fick sätta klockan idag så jag inte skulle sova för länge, har haft mycket att göra! Äntligen är jag klar med sjalfransarna, jag har fixat weavepoint mönstret, plockat ihop lite inför redovisningen i morgon. Nu ska jag bara tänka igenom hur jag ska göra med allt..

Snart promenerar jag iväg till jobbet, jobb 12-21 väntar mig.. ska ta med lite skolgöra och nån stickning som jag kan pyssla på med under rasten.. Efter idag så jobbar jag inte förrns i november, så det blir lugnt några helgen framöver, tillfällen att vila upp mig..

Inga kommentarer: