torsdag 21 oktober 2010

Över förväntan

Idag fick jag paketet från Jotex innehållande av handdukar, badlakan och överkastet som jag visat. Jag är så himla nöjd över det. Jag tyckte det var hur fint som helst på bilden, men i verkligheten är det ännu finare :) Jag kastade det över sängen direkt efter jag packade upp det, mina ögon glittrade och leendet sken upp när jag såg hur fint det blev :) Lite kan göra mig glad ändå :D

Annars så sitter jag och knyter sjalfransar ikväll, pillrigt jobb kan jag ju säga, men lite smått trevligt och resultatet blir mycket bra. När jag är klar med sjalen så ska jag visa upp en bild på den. Har tagit mig två veckor med allt arbete som det innebär med att sätta upp varp till klippa ner den.. Henrik blev också imponerad av den, jag är då mer än nöjd :) Det blev t.o.m en liten duk, då jag utnyttjade dem sista centimetrarna av varpen, så då var farsdagspresenten fixad också, hehe

Nästa vecka är det redovisning och jag kräver ett VG!!! Sen börjar ett nytt moment Kroppen, jag ska alltså sy kläder, tjoohoo :)

haha ibland får man lov att skratta åt sig själv, jag hittade denna extremt roliga bilden på mig i min fina virkade mössa, like it :P jaja... over and out!

1 kommentar:

Therese sa...

Ojj! Tjusig!! :O Vad du är redig!