lördag 23 oktober 2010

Ett år bakåt tills nu..

Här är jag första gången jag skulle på inspark.. Lite mer än ett år sedan. Kommer ihåg att jag var jättenervös över vad som väntade mig. Henrik fick följa med mig så att jag skulle hitta till den nu mycket kända MITfontänen, visste inte vad det var då. Visste inte vilka personer jag skulle träffa, heller inte om jag skulle träffa några som jag på riktigt tyckte om.. Läskigt när allt är nytt men ändå spännande!!Ikväll ska jag och Henrik iväg på myskväll, blir lite vin och sällskapsspel m.m. till en av dem jag nu känt i ett år. Dem personerna gör studenttiden och Umeå mycket roligare :) 

 
Nu ska jag ta mig ur myskläderna och ta på mig någon annan lördagsmyskvälls-outfit. Ska de bli något basic eller nå helgalet.. Tror det blir något helgalet, känns bekvämast så :P

Inga kommentarer: