lördag 19 november 2011

Traderar ikväll

Hihi jag är inne på tradera och budar på en paradhylla :) Den var inte så bred som dom brukar vara så det kommer passa perfekt i mitt lilla hörn i köket. Den är i smide så den måste ju vara stabil också, ett plus på det! Ett dygn kvar på aktionen så imorgon kväll vet jag om jag vinner :)

Jag har själv lagt ut två pussel på tradera, det är nu 6 dagar kvar på dom och inga bud ännu.. Det händer väl något sista timmen om det alls händer något. Jag hoppas på det iaf. Jag ska se efter om jag har något mer att lägga ut.. Det är ganska så spännande det här :)

Jag "måste" köpa mig en gardinstång också. Jag har en kappa till köksgardinerna som jag vill ska hänga framför längderna.. Hoppas dom har kvar en så lång jag behöver, dom brukar vara slut :/ Jag är otålig med att hänga upp julgardinerna och jag kommer att tjuvstarta och kanske hänga upp dom redan i morgon!! (om jag får en gardinstång då)

Inga kommentarer: