torsdag 24 november 2011

Dagens att göra saker..

Ja dagen började med att jag fick gå tillbaka till sjukan för att göra ytterligare några blodprov. Jag var lika fjantig som sist, livrädd för nålen :/ Ont gjorde det, mer än förra gången :( Igår var jag där för att göra mitt första Ekgprov, väldigt obehagligt det också. Kändes ju inte men jag tyckte inte om situationen jag var i, med sladdar och datorer och hemskheter.. Men nu är det överstökat och jag väntar nu bara på ett samtal..

Jag var en sväng på lill-ICA på torget för att handla mer jäst.. Snurrig som jag var kom jag ut med clementiner och mjölk men inget jäst. Upptäckten gjordes när jag kom hem och packade upp.. haha ja då skickar jag Henrik på affärn innan han hoppar på bussen hem senare idag..

Nu har jag slagit på ett avsnitt av Twin Peaks, hämtat kaffe och ska fästa trådar i tröjan, de är massor av trådar och det är supertråkigt.. Jag vill bara sticka och sen ska det monteras ihop av sig själv :) Det hade vart något!Sen har jag bara en julklapp kvar att göra och det är till min lillasyster, men det ska jag hinna med..


Inga kommentarer: