söndag 13 november 2011

Putsande och ätande

Idag har varit en kort dag. Tiden har bara rusat iväg och nu är det redan kväll! Kan bero på att jag inte klev upp fören halv 10, Oh my! Jag städade lite här hemma och sen for jag iväg till Mia för att hjälpa till med några fönster som skulle putsas. Jag blev bjuden på ett skrovmål som tack för hjälpen :) Gottigt! Så jag blev supermätt..

Jag möte upp Henrik för veckohandling och denna veckan blir det fläskpannkaka (är nu inne i ugnen och gräddas) , Korv/broccoligratäng med ris och till sist lövbiff, sås och rostade rotsaker. Blir en bra matvecka det här. Någon kväll torsdag lr fredag ska vi ut och äta då vi firar 5-årsdag och det lutar mot Costas, Umeås egna grekiska paradis, hehe ingen av oss har ätit riktig grekisk mat innan så det kan bli spännande :)

Nu blir det chill framför tvn, medan Henrik äter pannkaka :) Jag ska börja sticka andra sockan, den ena vart klar strax innan jag for iväg förut :) Fint!

Inga kommentarer: