fredag 4 november 2011

Medan jag väntar på pajen

Jag sitter och väntar på att middagen ska bli klar. Jag har gjort en ost och svamppaj och jag tror den blir svingod :) Jag har också trixat ihop en after eight kladdkaka som vi ska äta med grädde till Idol senare ikväll :) Jag råkade vara för snabb med glasyren så jag hade sönder ytan på kladdkakan, men den smakar förhoppningsvis gott ändå, haha

Min crazy messed up glasyr på kladdkakan :P


Innan idag så har jag fixat och donat här hemma. Medan katterna har legat och sovit. Jag känner att jag har varit produktiv idag och det känns skönt. Då kan man ta det lugnt resten av helgen utan att få dåligt samvete :) Jag har planer på att laga Janssons frestelse i helgen, det blir något nytt. Det är ju så gott men har aldrig lagat det! Galet..

Jag säger over and out med en bild på Lillis :)


Inga kommentarer: