onsdag 2 november 2011

November är här..

November och ingen snö har synts till alls. Knappt någon frost på morgonen, bara under enstaka tillfällen. Ja om några veckor är det advent och jul och jag kämpar på med mina julklappar och jag är skitless på att sticka på pippitröjan :( Jag har stickat 2 stycken innan och jag har kommit på att den är väldigt tråkig att sticka. Jag vill sticka nya saker och sånt som det händer något spännande i (mönster).. Men jag får bita ihop då jag bara har ärmarna kvar!

Sen är det bara en födelsedagspresent till min lillasyster och ett par sockar som ska hinnas med innan jag skickar ett stort julklappspaket i posten.

Men jag har vart duktig här hemma i två dagar. Jag har rensat i förrådet och gått igenom en massa grejer. Finstädat i tvättstugan och gjort mig av med en del grejer som bara tagit plats. Jag tänkte lägga ut lite grejer på tradera och hoppas jag får lite plus i kassan till jul.

Inga kommentarer: