lördag 26 november 2011

Kvällsro

Efter Så mycket bättre på tv så ser vi nu en finsk film Rare exports a christmas tale, så nu blir det lite finska. Till det fikar jag smörgås, sharonfrukt och dricker kvällsro som är kamomillte utan koffein. Perfekt till kvällen!

Medan Lilly ligger och kikar på lillSunnis och Bianca sover i pappsens knä så sitter jag och stickar och tittar film/bloggar lite snabbt samtidigt :) Lugn lördag och det är skönt. Jag väntar fortfarande på att stelheten i kroppen ska släppa. Vaknade upp och kunde knappt böja armarna eller vrida nacken :/ Tog väl i för mkt igår när jag var flytthjälp. Men jag har fått massage och det känns bättre :)

Imorgon är det första advent och jag och min plutt ska på café och fika. Jag ska tända första ljuset i staken till frukosten. Nu börjar det riktiga myset. Julmyset!

Inga kommentarer: