måndag 14 november 2011

Oj som man skäms

Haha jo jag var sjukt nervös på vårdcentralen idag :P Det märktes kan man säga. men jag tog mig igenom alla prover till slut, fast dom vart lite rädd att jag skulle svimma av.. men jag fick beröm när jag gick :) Han började fråga en massa frågor för att distrahera mig från nålen, tydligen såg jag väldigt ansträngd ut.. Jag fick inte ens titta på han och jag blev yr i huvudet av allt.. Nu har jag ett stick i fingret och i armen. Jag var t.o.m rädd för den lilla nålen som han tog i fingret och jag fick den tunnaste nålen dom hade till armvecket för den skulle göra minst ont men ta lite längre tid..

Jag har belönat mig med ett glas julmust och clementiner efter denna hemska dag. Nästa vecka får jag veta vad som gör mig trött, själv tror jag det kan ha med järnbrist att göra..

Jag vet iaf vad jag inte ska bli tråkigt nog, och det är blodgivare :( Jag är för fjantig för nålar..

Sitter nu i köket och kokar ris och väntar på att korv/broccoligratängen ska bli klart. Äter själv ikväll då Henrik jobbar till 19.. Tråkigt men sant, jag får ta tvn till middagsunderhållning!

Inga kommentarer: