söndag 27 november 2011

Grubbelfri

Haha Nej men det har löst sig med julen! :) Nu kan jag sluta fundera över hur jag vill göra i jul. Jag och Henrik ska fara upp till Jokkmokk och fira jul där. Vi har redan bokat tågresa och skaffat djurvakt. Lilly ska med oss upp, men vi får se hur det blir med Bianca.. Bianca tycker inte om hundar som det finns två av hos Henriks föräldrar. Det blir också lite smått bökigt att resa med två transportburar. Lillys bur är liten och lätt att bära. Att lämna båda hemma är inget alternativ, då det kan bli bråk emellanåt fortfarande. Och att lämna Lilly till någon som inte klarar av hennes hårvård är jag heller inte så pigg på.

Jag vill ju helst ha mina båda katter med mig men jag måste tänka praktiskt också.. Men jag ska se hur jag ska lösa detta. Det kommer bli bra till slut :)

Inga kommentarer: