tisdag 1 november 2011

Låta som en tjockis :P

Yes I do! haha Iaf enligt min syster. När jag och Anna pratar i telefon kommer jag av någon anledning alltid in på mat och vi diskuterar olika godissorter och maträtter, haha

Anna utbrister efter säkert 5:e gången jag drar upp mat - Du låter som värsta tjockisen! Hahahaha

Men jag tycker det är roligt med mat och prova nya rätter (helst nyttiga) och det har blivit en rolig sak att googla på när jag nu sitter hemma själv. Jag är väl en tjockis i sinnet då :)

Jag funderar på att laga rårakor till middag i kväll. Jag såg på tv igår när två kockar lagade rårakor med grillad paprika och en fräsch sallad. Men paprikan hoppar jag över då jag är en av dom som tycker paprika smakar äckligt. Men dom gav inspiration när dom stod där och lagade dessa nyttiga lätta grejer. Jag har även en del potatis att göra av med = perfekt!

Inga kommentarer: