söndag 6 november 2011

Janssons

Ja det blev lite jultema här på bloggen idag :) Jag har lagat Janssons frestelse för första gången själv och det var ju superenkelt och det blev jättegott med några små delikatess köttbullar till. Henrik var lite skeptiskt till ansjovisen men han åt det ändå! HA! Ja.... han vågar väl inte göra annat :P hehe


Imorgon blir det jobb 6.45 till 16. Det blir alltså en sjukt tidig morgon för mig. Men det är bra att man får jobb nu, den lönen kommer väl innan jul tror jag minsann. :)

När jag kommer hem ska jag slänga i mig lite av min Janssons frestelse och sen dra iväg till vävstugan för vävträff. Vi ska antagligen varpa upp en grå mattvarp :) Jag ska iaf väva 1 matta på den varpen och jag ska ta ett lila lakan jag har och klippa det, tror det kan bli fint och vår/somrigt :)

Inga kommentarer: