torsdag 17 november 2011

fem år tillsammans

Ja nu har det gått fem år sen jag och Henrik blev ett par.. Tänk att då var jag bara 16 (skulle fylla 17 om några veckor) och nu är jag snart 22!! När jag tänker tillbaka blir jag väldigt glad, vilken trevlig och söt liten tjej jag var då :) till skillnad från nu, haha Ne.. Jag är ännu bättre idag och det är Henrik också och vi passar varandra.. Det som jag inte kan det kan han och tvärt om.. Som jag skrev igår så har tiden gått väldigt fort och vi har kommit långt i vårt förhållande, t.o.m till en ny stad :) Skaffat katter tillsammans m.m., ja allt har gått åt rätt håll och det kommer det fortsätta att göra :) 5 år har gått och jag kan fortsätta säga Henrik jag älskar dig av hela mitt hjärta <3

Nu sitter jag här medan Henrik är och tjänar pengar på jobbet till skillnad från mig. Jag ska och slösa dom på affären ist, haha Fast bara matvaror. Jag ska laga någon fin middag och en efterrätt till ikväll. Myspys :)

Inga kommentarer: