onsdag 9 november 2011

Bättre lycka nästa gång!

Jag fick inte jobbet i tygaffären som jag hade sökt :( Attans! Jag vet att jag hade passat som handen i handsken där. Hoppas den som fått jobbet kan något om tyger och sömnad, tråkigt att säga att de som jag stött på där när jag ska köpa tyg m.m inte vetat vad dom snackat om! Sist jag var där och ville köpa en bit mellanlägg visste hon i kassan inte vad det var! Haha ja herregud.. En gång hade hon också sagt att alla tyger var vävda! Eller den gången jag skulle ha värmeisolerande duk kom hon fram med en prydnadsduk i polyester, som är till för att duka fint på bordet! Ja ni hör ju vad det är för folk som jobbar där. Jag hade kunnat vara en stor tillgång både för dom och kunderna.. men men det är deras förlust..

Jag väntar nu på svar från socialtjänsten som jag sökt jobb hos. Det kan ta tid att få svar sa dom, men imorgon har det gått 1 månad och jag borde få svar snart :)

Inga kommentarer: