söndag 27 november 2011

Söndag eftermiddag

Här sitter jag och väntar på att potatisen ska koka klart. Det ska bli fiskgratäng med gratinerat potatismos! :) Gott. Det är väldigt sällan jag gör någon fiskrätt även fast det är supergott med fisk..

Idag har man hunnit med ganska mycket hittills. Vi har veckohandlat (som vanligt på söndagar) och vi har varit och adventsfikat på Viktorias café här nere på Mariedal. Väldigt mysigt och julmusik spelade dom :) Vi tog var sin varm choklad med vispgrädde och nougatkaka och saffranssemla till det!

Det blev en sväng till djuraffären och inhandla lite som behövs. Hittade även en spray som är antistatisk och bra för att kamma ut tovig päls. Då slapp jag beställa från internet som var min första idé..

Resten av söndagen blir det nog bara mys och jag ska försöka hinna sticka klart storasysters julklapp :)

Lilly har det också mysigt och skönt :) Finis <3


Inga kommentarer: