måndag 14 november 2011

Det fortsätter..

Idag har jag ringt runt både till Umeås kommun och Jokkmokks kommun.. Telefonkö nå djävulskt till Umeås växel , men kom fram på första plinget till Jokkmoks kommun, haha Men nu ska mina papper vara skickade iaf och jag kan pusta ut och slippa stressen..

Jag har också sökt jobb här borta på Coop Forum. Eller, jag lade in en intresseanmälan. Coop är ju nära och bra från hemmet och om jag får lite jobb där är ju det en bra erfarenhet.. Vi får väl se om dom vill ha mig när en plats blir ledig på jobbfronten.. Drömjobbet som liten flicka var ju att sitta i kassan på affären (jag tyckte om det där pling ljudet när dom skanna in varorna, haha)..



(Nervositeten fortsätter. Jag räknar ner till 14.15 då dom ska sticka mig med nålen på vårdcentralen.. Fy så hemskt!)

Inga kommentarer: