söndag 12 februari 2012

Tidig söndag

Idag vaknade man kanske lite för tidigt för en söndag och så klev man upp och fick höra nyheten om Whitney Houstons död.. Tragiskt :(

Men inget kunde stoppa min planer på köttkok idag! Lika bra att börja tidigt då det ska koka några timmar, ju längre desto bättre :) Jag ska alltså laga dillkött med potatis och kokta morötter, Gott!! Sån här mat är söndagsmat. Äntligen har man tid att lägga på matlagningen :)

 God morgon, här är man tidigt ute med att pusta köttet!


Melodifestivalen igår var ju ett spektakel, haha Kanske inte dom bästa låtarna men det var underhållande på annat sätt. Jag nästan skratta ihjäl mig när jag såg Sarah Dawn Finer göra en high kick! Eller när Andreas från Alkazar tog sig mellan benen mitt på scen! haha Som en annan sa - vulgärt! Ja jisses vilken mellokväll det blev :P

I eftermiddag blir det att fara in på en fika i stan :) Det är så fint väder idag att man måste ta sig ut en sväng och få lite sol i ansiktet. Tur att jag startade köttkoket så tidigt, annars hade man missat dagens soliga timmar!

Inga kommentarer: