onsdag 8 februari 2012

Min tur..

För läkarbesök. jag har nu vart på NUS och gjort mina tester. Ekg när jag cyklar och lungfunktionstest, det är bara bra med mig. Och jag vet inte vad som hände med mig i somras då jag började känna mig så hängig och andfådd. Men det känns iaf bra att ändå ha vart och gjort det här! :)

Tråkig och jobbig dag annars. Inte kul att svettas och sitta och vänta flera timmar...

Skolan idag var heller inget, jag som slösa min tid där. Läraren var sjuk och "vikarien" kan man för det första inte prata med och sen hade han noll koll och vi fick upprepa gårdagens arbete.. Han ska vara datalärare, men något är lurt med honom alltså. Han rekommendera bl.a. Alta vista som sökmotor! Jag kan inte ta honom seriöst efter hans datorgenomgång från 90-talet, sorry!

Inga kommentarer: