måndag 13 februari 2012

Etik och Moral

Nu äntligen har jag kommit igång med dagens hemarbete. Jag ska skriva ett litet arbete om etik och moral.. Min mobil har ringt hela dagen och jag kan som vanligt inte sluta babbla när jag väl börjat. Min syster ringde, kompisar ringde, Henrik ringde och jobbet ringde! Jobbsamtalet var inte så kul då jag sa att sommarjobbet inte kommer funka iår :( Nä men det funkar ju inte med bussar och pendlingen, det var sjukt jobbigt förra året och jag ville inte förstöra en sommar till..

Ja så hörde min vävkompis av sig. Jag hade helt glömt av att det var vävträff ikväll!! Så snart måste jag sätta på potatis och äta lite middag innan jag drar dit..

När det väl händer något händer allt på samma gång.. haha Nä men jag har kommit en bit på arbetet så det är luuugnt :) Jag har hela veckan på mig och jag har gjort mer än hälften..

Inga kommentarer: