måndag 20 februari 2012

Big Brother

Haha jag sitter och ser på gårdagens Big Brother, de kommer precis in i huset :P Vilka konstiga människor de flesta är! Men det är kul att se på och jag kommer nog följa det här också, jag såg att repriserna går samma tid som jag kliver upp på morgonen. Perfekt att ha i bakgrunden på morgonen när man fixar och fikar :)



I skolan idag var vi på studiebesök på hjälpmedelscentrum och checkade in olika hjälpmedel. Det var en bra genomgång även om jag sett det mesta, så kom det saker jag inte sett innan.. Sen fick vi veta att vår lärare är borta på obestämd tid och att allt är mycket osäkert. Vi hade en vikarie idag som är bra och vi kommer att ha henne nästa och veckan efter det.. Men den här veckan känns väldigt bortkastad, vi har inget schema, inget uppstyrt (kanske film imorgon och det kan jag se hemma liksom), ingen vikarie än så länge.. Jobbigt att allt är så ovisst :/

Seeeeeen :P Så ska jag hämta ut mitt klädpaket imorgon, tjoohooo! Kanske så får jag mina Laxar också, haha nä skämta..En veckohandling när man ändå ska på Coop kanske sitter fint, dags att planera! :)

Inga kommentarer: