lördag 11 februari 2012

På låtsas

Varför låtsas att man tycker om någon när man inte gör det.. Det är inte min stil och jag kommer aldrig göra det heller. Men jag tycker inte att man ska skapa bråk i onödan utan lära sig att leva med olikheter människor emellan, helst om man ska arbeta tillsammans.. Men ibland kokar bägaren över, så är det bara. Jag tycker inte om orättvisor och jag tycker inte om när någon tror att man är bättre än någon annan..

Jag har blockat personer på FB och sist en för ett tag sedan, varför skulle jag behöva ha dåligt samvete för det? Jag är inte intresserad av att ha denna person där ,så jag ser han på min fritid, det är heller ingen vän till mig. Ska jag behöva försvara mig för att jag inte vill ha okänt folk på min FB.. Nu menar jag inte bara en viss person, utan vem som helst.. Många verkar ha svårt att rensa bort folk på FB för att någon ska ta illa upp, men jag tycker att man inte ska behöva ha det. För tänk hemska tanke om jag ser den personen i verkligheten sen.. ojoj Och man är ju dum om man inte lägger till ALLA man träffar?! eller?

Jag kan säga att jag tycker om och kan umgås med 99.9 % av alla jag träffar utan problem :) Men sen kommer någon som är väldigt svår att ha och göra med ungefär med några/något års mellanrum, tyvärr.. Dom flesta har det och känner så tror jag..

1 kommentar:

Den rödhåriga jäveln sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.