tisdag 14 februari 2012

Free stuff

Alltid lika trevligt när man får gratis grejer, haha Och idag var det mer än välkommet! Det delades ut flygblad på stan från Djurmagazinet, på det bladet stod det att man kunde hämta gratis katt lr hund mat m.m. Skitbra då kattsanden precis tagit slut tänkte jag..
När jag kom dit fick jag hjälp av en kille och han gick och hämtade kattmat Eukanuba som tydligen vunnit bäst i test flera år i rad. Och jag fick ett stämpelkort med redan två stämplar i tryckta! Tjohoo!
Men då ville jag ha kattsanden också, men då hade man vart tvungen att välja antingen maten lr sanden! Jag trodde man fick båda, haha Men jag lyckades efter lite om och men att få även kattsanden gratis (värde 200kr) haha ibland lönar det sig att vara charmerande *blink blink*

Killen och jag skratta en stund sen gick jag.. Undra om han hängde med där i slutet, alltså när han gav mig kattsanden också, haha

Inga kommentarer: