måndag 27 februari 2012

Bevakad

Både i skolan och hemma! Jag får fortsatta "mördarblickar" från andra sidan klassrummet, men åh jag orkar inte bry mig så mycket, tycker bara det är obehagligt med någon som inte kan sluta glo på mig :( Gjorde människan sur idag igen då jag var tvungen att säga åt honom att spara fika till resten av klassen.. Han höll på att dricka upp all dricka för alla och börja äta en annans födelsedagskaka, jag kände mig bara tvungen att rycka in! Resultatet blev dessa mördarblickar som jag kallar dom resten av dagen.. Psyko, haha

Hemma får man inte göra mycket utan att vara bevakad :P
Mina bebisar följer mig vart jag än går :)


När jag kom hem förut drabbades jag av en huvudvärk som höll på att förstöra hela kvällen.. Men jag stoppade den genom att ta en huvudvärkstablett och tog en tupplur! Så skönt att vakna och huvudvärken var borta :) Jag hade tur den här gången...

Inga kommentarer: